השר מאיר פרוש נפגש עם שגריר ארה"ב בישראל

איתי גדסי No Comments on השר מאיר פרוש נפגש עם שגריר ארה"ב בישראל

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, נפגש אמש עם שגריר ארצות הברית בישראל, ג'ק לו, במשרדו בירושלים. השניים שוחחו באריכות על המלחמה בעזה והמצב הביטחוני בצפון והביעו תפילה משותפת לחזרתם המהירה של החטופים הביתה בשלום. במפגש דנו במעורבות של ארה"ב במגעים בנושא

צילום: דוברות השר פרוש
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, נפגש אמש עם שגריר ארצות הברית בישראל, ג'ק לו, במשרדו בירושלים. בפגישה השתתף גם ראש אגף קשרי חוץ באגודת ישראל, הרב אהרן דוד דייוויס.

בפתח הפגישה בירך השר פרוש את השגריר על כניסתו לתפקיד בעת האחרונה ושיבח אותו על ידידותו רבת השנים עם צרכי העם היהודי בארץ ישראל, בתפקידיו השונים בהם שימש בממשל האמריקאי.

השר הודה לשגריר על התמיכה הנחרצת בישראל של הנשיא ביידן מיד לאחר הטבח של ארגון הטרור חמאס, והדגיש כי על אף שישם לעיתים חילוקי דעות, אין ספק כי ארה"ב הינה הידידה החשובה ביותר של ישראל בעולם וברור שתמיד תעמוד לצידה בשעות הקשות.

השניים שוחחו באריכות על המלחמה בעזה והמצב הביטחוני בצפון והביעו תפילה משותפת לחזרתם המהירה של החטופים הביתה בשלום. במפגש דנו במעורבות של ארה"ב במגעים בנושא.

בפגישה השתתפו מנכ"ל המשרד אסף יזדי, והסמנכ"לית לירון יפלח, שהציגו בפני השגריר את עיקרי תוכניות החומש לפיתוח מזרח ירושלים המנוהל על ידי המשרד ושיתופו ביעדים החדשים שהמשרד הציב בתוכנית שיוצאת לדרך בימים אלו.

השר פרוש: "כניסתו של השגריר לו לתפקיד אך לאחרונה הינה בשורה חשובה ומהמפגש איתו אני למד שהינו ידיד אמת שלנו. ארצות הברית הייתה ותמשיך להיות שותפה מרכזית שלנו בעולם וגם בעת שישנם חילוקי דעות יש לנהל אותם באופן מכבד וכראוי בין ידידות".



0 תגובות